طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش
طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش در حقیقت یک وسایت با قابلیت های متنوع برای ثبت شماره گارانتی ، استعلام گارانتی و موارد مربوطه می باشد. در ادامه برخی از امکانات کلی این سامانه در بخش پنل مدیریت را باهم مرور می کنیم .
امکانات پنل مدیریت در طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش
- قابلیت اتصال به انواع API و وب سرویس ( آپشنال دارای هزینه )
- قابلیت گزارش گیری حرفه ای از محصولات با خروجی اکسل
- قابلیت استعلام شماره گارانتی از طریق پیامک
- امکان پیگیری سریال نامبر های گارانتی شده
- قابلیت اتصال به سامانه ملی پیامک ( رایگان ) ، در صورت اتصال به دیگر سامانه دارای هزینه می باشد.
- قابلیت اتصال به پنل فروشگاهی راهکار پویش
- قابلیت ایمپورت و ورود فایل های گارانتی از طریق اکسل
- جستجوی فوق سریع با دسته بندی و فیلترهای حرفه ای در ادمین
- بکاپ گیری حرفه ای از اطلاعات
- امکان چاپ کارت رسید دریافت کارت گارانتی بصورت کلی
- امکان پیگیری درخواست کد گارانتی توسط کاربر
- امکان جستجوی و فیلتر بندی حرفه ای توسط ادمین
- فرم نظر سنجی کیفیت خدمات
- فرم درخواست نمایندگی خدمات
- قابلیت اضافه کردن نوتیفیکیشن بار توسط ادمین
- دارای پنل ادمین واکنش گرا در موبایل
- امکان توسعه بخش های مختلف بر اساس نیاز
ویرایش در طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش
یکی از الزامات سابت های گارانتی ، بخش منحصر بفرد طراحی صفحات می باشد . این سامانه قابلیت طراحی و خصوصی سازی تک تک صفحات استاتیک را دارد . بدینگونه می باشد که ادمین در بخش پنل می تواند صفحات مورد نظر خود را بر اساس نیازهای درون شرکتی بدون دانش کد نویسی تنها با چند کلیک طراحی و پیاده سازی نماید .
- صفحه درباره ما
- صفحه ارتباط باما
- صفحه نمایندگان
- صفحه شرایط گارانتی
- صفحه حقوق مشتریان
- صفحه قوانین
- صفحه خدمات پس از فروش
- صفحه حریم خصوصی
صفحات پیشفرض در طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش
- صفحه نخست ( طراحی آپشنال )
- صفحه استعلام گارانتی
- صفحه درخواست نمایندگی
- صفحه درخواست گارانتی
- صفحه پیگیری گارانتی
- داشبورد کاربری ( مشتری )
امکان ارتقا و توسعه در طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش
تیم راهکار پویش با سابقه اجرایی حرفه ای و همچنین با بهره گیری از متخصصان کارآزموده خود میتواند خدمات منحصر بفردی بر روی سامانه مورد نظر پیاده سازی و اجرا نماید . ارتقاء نرم افزاری و پیاده سازی خدمات جدید با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز ، یکی دیگر از خدمات تیم راهکار پویش می باشد .
امکان ارتباط دو سویه با سامانه های دیگر
یکی از دغدغه های مشتریان ارتباط گیری وب سایت گارانتی با دیگر سامانه های دیگر می باشد . سامانه گارانتی امکان و توانایی ارتباط دوسویه با اکثر سامانه تحت وب را خواهد داشت . در حقیقت پاشنه آشیل اینگونه سیستم ها ، قابلیت ارتباط گیری دقیق با سامانه های در حال اجرا می باشد .
پیاده سازی انواع API و وب سرویس این امکان را با شما می دهد تا سامانه گارانتی را به سیستم های دیگر مرتبط سازید . تعریف اختصاری API در حقیقت پیاده سازی نوعی پلی دو طرفه می باشد که اطلاعات را از سرویس دهنده به سرویس گیرنده متصل می نماید.
سامانه خود را را کامل کنید.
ارتباط کامل با وب سایت فروشگاهی راهکار پویش یکی دیگر از امکانات مهم با وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد . بدینگونه که می توانید نیازهای فروش آنلاین خود را باما به اشتراک بگذارید و پس از بررسی و نیاز سنجی اولیه ، مالک یک پنل فروش اینترنتی حرفه ای هم شوید.
تمام این امکانات در قالب یک سامانه کامل که شامل سامانه فروشگاه اینترنتی ، سامانه گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین دستگاه دریافت وجه در محل COD میباشد.
نمایش دموی سایت فروشگاه : https://eshop.rpteam.ir
شماره تماس برای مشاوره طراحی وب سایت گارانتی و خدمات پس از فروش : 09193636528 و 09129347981