طراحی سایت اختصاصی

منظور از طراحی سایت اختصاصی، طراحی و راه اندازی یک سایت به صورتی است که برنامه نویس کدهای آن را از ابتدا تا انتها کدنویسی می کند و از هیچ ابزار آماده ای برای طراحی استفاده نمی کند. به طوری که هیچ شرکت دیگری آن را در اختیار ندارد و تنها محصول تولیده شده آن برنامه نویس است.

چرا طراحی سایت اختصاصی؟

طراحی وب اختصاصی یک رویکرد است که در آن وب‌سایت یک شرکت یا فرد با توجه به نیازها، هدف‌ها و شناخت کاربران به‌طور کامل برای آنها طراحی می‌شود. این روش معمولاً با استفاده از یک تیم متخصص طراحی و توسعه وب انجام می‌شود و به وب‌سایت‌ها امکان می‌دهد تا به شکلی منحصر به فرد و شخصی‌سازی شده برای کسب و کار یا فرد طراحی شوند.

کاربردهای طراحی وب اختصاصی عبارتند از:

تجربه کاربری بهتر

طراحی وب اختصاصی اجازه می‌دهد تا وب‌سایت با توجه به نیازها و ترجیحات کاربران طراحی شود، که بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت آنها را به همراه دارد.

شناخت برند و تفاوت با رقبا

با طراحی یک وب‌سایت اختصاصی، می‌توان برند و شناخته شدگی کسب و کار را تقویت کرده و از رقبا تمایز خاصی بخشید.

انعطاف‌پذیری بیشتر

با طراحی اختصاصی، می‌توان ویژگی‌ها و عناصر وب‌سایت را به دقت و بر اساس نیازهای ویژه تنظیم کرد و از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار شد.

سازگاری با نیازهای کسب و کار

طراحی وب اختصاصی به کسب و کار امکان می‌دهد تا ویژگی‌ها و عملکرد وب‌سایت را به دقت به نیازهای خود تطبیق دهد و به ارتباط مستقیم با هدف و استراتژی کسب و کار بیفزاید.

بهبود بهینگی و سرعت

با طراحی وب اختصاصی، می‌توان بهینگی و سرعت بارگذاری وب‌سایت را بهبود داد و تجربه کاربری را بهبود بخشید.

در کل، طراحی وب اختصاصی به کسب و کارها و فرد‌ها امکان می‌دهد تا وب‌سایت‌هایی با کیفیت، منحصر به فرد و با تمرکز بر رضایت کاربران ارائه دهند که به بهبود عملکرد و موفقیت آنها کمک می‌کند.

طراحی سایت اختصاصی
فرم ثبت سفارش

در صورت نیاز می توانید اطلاعات سفارش و محتوای اولیه لازم را برای ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید.

از ابتدا تا انتها در کنار شما هستیم 😎

مشاوره
  • قدم اول

مشاوره شروع یک فرآیند بنیادی می باشد . در مشاوره، ما دیدگاه های شما را می فهمیم و پازل های مجهولی را برای شما شرح می دهیم و در نهایت به یک نگاه اجمالی می رسیم.

نیازسنجی
  • قدم دوم

نیاز سنجی در یک پروژه ، ترسیم نقشه راهی می باشد که ما در ابتدا به ساکن به آن نیازمندیم . نیازهای شما همراه با الگوهای منطقی می تواند در پیشبرد سریع پروژه کمک نماید .

طراحی فرآیند
  • قدم سوم

نیاز سنجی در یک پروژه ، ترسیم نقشه راهی می باشد که ما در ابتدا به ساکن به آن نیازمندیم . نیازهای شما همراه با الگوهای منطقی می تواند در پیشبرد سریع پروژه کمک نماید .

طراحی مدل دیداری
  • قدم چهارم

زمان به تصویر کشیدن مراحل قبل هستیم . ما بر اساس نقشه راه ، نیاز سنجی و فرآیند ، می توانیم قبل از کد نویسی یک مدل دیداری را برای فهم بهتر شما از کلیت پروژه بصورت مدل قابل اجرا آماده نماییم . 

کدنویسی
  • قدم پنجم

در این گام  شروع به برنامه نویسی طبق آخرین متد روز کرده و در قسمت های مختلف ، منطق کلی را برای شما تشریح می نماییم.

رفع خطا
  • قدم ششم

همیشه پس از هر کد نویسی ، احتمال خطا وجود دارد و این گام یکی از حساس ترین مراحل تکمیل پروژه می باشد و درنهایت پروژه ای با احتمال ۹۹ درصد بدون خطا را برای شما مهیا می سازیم .

تحویل پروژه
  • قدم هفتم

پس از دیباگ کردن ، نوبت به پابلیش و یا همان تحویل پروژه می باشد . این گام شروع اجرای پروژه در بستر انتخابی می باشد . ما با شما هستیم.

آموزش و پشتیبانی
  • قدم هشتم

پشتیبانی خوب یکی از گام هایی مهم در مشتری مداری و حمایت از پروژه می باشد . دلگرمی شما برای ما افتخار و باعث پایداری سیستمان می گردد.

توسعه سیستم
  • قدم نهم

در صورت درخواست اجرای امکانات اضافه میتوانید روی ما حساب کنید . تمامی پروژه ها قابلیت توسعه بر اساس نیاز سنجی های بعدی را دارد . ما شما را تنها نمی گذاریم.

مولفه های مهم در طراحی سایت اختصاصی

UI و ظاهر سایت

UI و ظاهر سایت

طراحی اختصاصی ظاهر وب سایت، فرایندی است که در آن یک تیم طراحی و توسعه وب با توجه به نیازها، اهداف، و هویت برند مشتری، یک ظاهر یکتا و شخصی‌سازی‌شده برای وب سایت ایجاد می‌کند.

ظاهر وب سایت کاملا با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت استانداردهای اصلی ، کد نویسی می شود. 

راهکار پویش در این راستا از کتابخانه NEXT JS برای سرعت بخشیدن به لود صفحات و همچنین ماژولار بودن کامپوننت ها استفاده می نماید.

پنل مدیریتی

پنل مدیریتی

با استفاده از پنل مدیریتی می توان تمامی تنظیمات و گزارشات مناسب را به صورت کامل حرفه ای در دست داشت .

پنل مدیریتی قابلیت بسط و توسعه نرم افزاری بر اساس نیازهای شما را پس از ارسال نیازمندی و برگزاری جلسه تشریحی خواهد داشت .

تکنولوژی فرانت ادمین مدیریتی با زبان برنامه نویسی java script و بک اند dotnet core و با استفاده از کتابخانه معروف react میباشد.

همچنین پنل مدیریتی قابلیت استفاده در موبایل را خواهد داشت . 

زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری

زیر ساخت سخت افزاری 

زیرساخت سخت افزاری، به مجموعه‌ای از سخت‌افزارها، تجهیزات، و فناوری‌هایی اشاره دارد که برای ارائه خدمات آنلاین از جمله وب سایت‌ها استفاده می‌شود. 

سرور مناسب و قوی ، شبکه اینترنت ، مراکز داده ، سیستم‌های امنیتی ، تجهیزات روترینگ و سوئیچینگ ، پشتیبان‌گیری و بازیابی دیتا ، تجهیزات مانیتورینگ و مدیریت سیستم ها . 

با توجه به اهمیت عوامل در ارائه سرویس کارآمد، انتخاب و مدیریت بر زیرساخت‌ها برای اطمینان از عملکرد وب سایت بهینه و پایدار حیاتی است.

معماری چند لایه و ماژولار

معماری چند لایه و ماژولار

معماری چند لایه و ماژولار یک رویکرد طراحی نرم‌افزاری است که به منظور جدا کردن وظایف مختلف یک سیستم نرم‌افزاری و سازماندهی آنها در لایه‌های مجزا و ماژول‌های قابل استفاده مجدد به کار می‌رود. 

از مزایای این معماری می‌توان به جدا شدن مسائل مختلف و افزایش قابلیت‌ استفاده مجدد ماژول‌ها، افزایش قابلیت تست و انعطاف‌پذیری اشاره کرد.

بنابراین تغییرات در یک لایه بدون تأثیر بر لایه‌های دیگر امکان‌پذیر و این امر به معنی کاهش ریسک و بهبود توسعه و نگهداری سیستم است.

توسعه نرم افزاری در طراحی سایت اختصاصی

توسعه نرم افزاری 

موضوع توسعه نرم‌افزاری نیز یکی از اصولی‌ترین بخش‌هایی است که در طراحی یک سایت اختصاصی باید به آن پرداخته شود.

در طراحی یک سایت اختصاصی، نیاز به توسعه نرم‌افزاری برای بخش‌های مختلفی از سایت وجود دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌شود:

توسعه بک‌اند

توسعه بک‌اند

توسعه بک‌اند سایت اختصاصی مربوط به پیاده‌سازی و توسعه قسمت‌هایی از سایت است که با پشتیبانی و پردازش داده‌ها مرتبط هستند.

این شامل توسعه سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ایجاد پایگاه داده، پیاده‌سازی قابلیت‌های امنیتی، ادغام با سیستم‌های پرداخت، و سایر وظایف مرتبط با منطق کسب و کار است.

توسعه فرانت‌اند

توسعه فرانت‌اند

توسعه فرانت‌اند مربوط به ایجاد و توسعه بخش‌های مرتبط با رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) است.

این شامل طراحی و پیاده‌سازی و کد نویسی صفحات وب سمت بازدیدکننده ، ایجاد رابط کاربری تعاملی ، افزودن انیمیشن‌ها و تأثیرات بصری، و اجرای تست‌ های کاربری بر روی سایت است.

توسعه و ادغام سیستم‌های جانبی

ادغام سیستم‌های جانبی

توسعه و ادغام سیستم‌های جانبی مربوط به اتصال سایت به سیستم‌های خارجی و سرویس‌های دیگر است.

 این شامل ادغام با سیستم‌های پرداخت، ارسال ایمیل، اتصال به شبکه‌های اجتماعی، و دیگر سرویس‌های استفاده شده توسط سایت است.

شخصی سازی امکانات

شخصی سازی امکانات

یکی از امکانات مهم در طراحی سایت اختصاصی ، شخصی سازی امکانات بر اساس نیاز مشتری می باشد .

 به این صورت که پس از طرح مسئله و نیازمندی ، تیم تحقیق و توسعه با درنظر گرفتن مسائل فنی ، شخصی سازی مورد نیاز را ارزیابی و هزینه و زمان آن را به مشتری اعلام می کند.

ارتباط با سایر سامانه ها

ارتباط با سایر سامانه ها

ارتباط دو سویه api  یکی دیگر از امکانات مهم می باشد که وب سایت ها می توانند با این تکنولوژی با هم در ارتباط بمانند . مانند برنامه حسابداری ، درگاه های بانکی و … بر اساس نیاز می توان وب سایت ها را از طریق ای پی ای به سایت های مورد نظر و سرویس های کاربردی مرتبط نمود.

SEO Friendly بودن

SEO Friendly بودن

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد. با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی محتوا، استفاده از URL‌های مفهومی، و ایجاد نقشه سایت XML، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که سایت به خوبی در موتورهای جستجو قابل پیدا شدن است.

سرعت بارگذاری

سرعت بارگذاری

سرعت بارگذاری سایت نقش بسیار مهمی در تجربه کاربری ایفا می‌کند. با بهینه‌سازی عکس‌ها، فایل‌های CSS و JavaScript، و استفاده از فناوری‌های مانند کش‌های سمت سرور، می‌توانیم مطمئن شویم که سایت به سرعت بارگذاری می‌شود.

هماهنگی در موبایل

هماهنگی در موبایل

ریسپانسیو بودن اهمیت زیادی دارد. با استفاده از تکنولوژی‌های مانند Next.js و طراحی واکنش‌گرا، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که سایت بر روی تمام دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه به خوبی نمایش داده می‌شود.

ذخیره سازی اطلاعات

ذخیره سازی اطلاعات

در طراحی یک سایت اختصاصی، استفاده از دیتابیس SQL یکی از موارد اساسی و حیاتی است که برای مدیریت و ذخیره داده‌ها استفاده می‌شود.  سرعت و پایداری دسرتسی به اطلاعات ذخیره سازی شده یکی دیگر از برتری های استفاده از sql server  می باشد.

تست و عیب‌یابی

تست و عیب‌یابی

تست و عیب‌یابی نیز یک بخش اساسی از توسعه نرم‌افزاری است که برای اطمینان از کیفیت و عملکرد صحیح سایت انجام می‌شود. این شامل تست‌های واحد، تست‌های انتگرال، تست‌های کاربری، و تست‌های عملکردی است.

در صورت لزوم و حساسیت بر موارد قابل تست و همچنین کم کردن ریسک میتوان یونیت تست مناسب جهت فرآیند تست ایجاد کرد تا از بروز حالتهای مختلف باگ جلوگیری نمود.

بهبود و بهینه‌سازی

بهبود و بهینه‌سازی

بهبود و بهینه‌سازی مراحلی است که پس از راه‌اندازی سایت اختصاصی انجام می‌شود تا عملکرد و کارایی سایت بهبود یابد. این شامل بهینه‌سازی کد، بهبود سرعت بارگذاری صفحات، بهبود سئو، و بهبود رابط کاربری است.

با توجه به اینکه توسعه امکانات بخش مهمی از راه‌اندازی و طراحی سایت اختصاصی است، انجام این فرایند مستلزم بکارگیری تکنولوژی های جدید و حرفه ایی می باشد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل گردد.

پشتیبانی و آموزش

پشتیبانی و آموزش

پشتیبانی حرفه ای از وب سایت های اختصاصی یکی از مهمترین نکاتی می باشد که همیشه باید در نظر داشت

پشتیبانی رایگان یکساله همه سرویس های راهکار پویش و همچنین جوابگویی به مشکلات احتمالی ، ایجاد امکانات جدید تماما بصورت حرفه ای همراه با بررسی زمان و هزینه مقرون بصرفه ارائه داده میشود.

جهت اطلاعات بیشتر از طریق لینک تماس با راهکار پویش باما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی وب سایت اختصاصی

یکی از مهمترین مسائل برای تصمیم گیری ساخت وب سایت اختصاصی ، هزینه های پیش رو می باشد . برای مشخص شدن هزینه های طراحی و کدنویسی اختصاصی اولین گام مشاوره و نیاز سنجی پروژه می باشد .

در گام بعدی مشخص خواهد شد که زمان تقریبی و همچنین هزینه های پیش رو چقدر می باشد. درحقیقت هیچ معیاری برای سنجش قیمت قبل از مشاوره و درک نیازهای شما وجود نخواهد داشت.

زمان طراحی وب سایت اختصاصی

چالش تمامی کارفرمایان پس از نهایی شدن قیمت طراحی وب سایت اختصاصی ، زمان تحویل پروژه می باشد . 

در زمان تحقیقات اولیه یک فرآیند ، معمولا زمان نسبی تحویل پروژه مشخص می گردد. این زمان بنابر جزئیات و نوع معماری پروژه و تست های پس از توسعه متغیر خواهد بود .

در کل زمان تقریبی برای پروژه های کوچک بین یک تا ۲ ماه می باشد. 

مشاوره راهکار پویش
برای اطلاع از چگونگی خرید محصول و همچنین نیازسنجی اولیه ، با مشاورین راهکار در ساعات اداری تماس حصل فرمایید.
راهکار پویش لوگو

چرا راهکار پویش را انتخاب کنیم؟

تیم طراحی و توسعه راهکار پویش با سابقه درخشان در راه اندازی وب سایت های اختصاصی این نوید را می تواند به مشتریان دهد که تمامی امکانات محصولات این مجموعه با پرفورمنس بالای ۹۰ درصد قابل اجرا می باشد . تمامی محصولات برای ظرفیت بالای اجرایی طراحی با استاندارهای جدید و همچنین بکارگیری تکنولوژی مطرح و بروز با قابلیت امکان شخصی سازی و افزودن فیچرهای متنوع کد نویسی شده اند . 

یکی دیگر از وجهای تمایز راهکار پویش با بقیه رقبا در پشتیبانی دقیق و سریع و رفع باگهای احتمالی و آموزش صحیح می باشد .

طراحی سایت اختصاصی

فروشگاه اینترنتی و پنل اختصاصی راهکار پویش با امکانات وسیع

یکی از سرویس های حرفه ای مجموعه راهکار پویش ، سرویس فروشگاه اینترنتی با امکانات حرفه ای برای کسب و کار های نوپا تا حرفه ای می باشد .ساز و کار این سیستم با ایده های فراوان برای خرده فروشی و عمده فروشی می باشد که در سطح کشوری ارائه میشود . 

از قابلیت های حرفه ای این سرویس ، ماژولار بودن آن می باشد. به این معنا که امکانات بر اساس نیازهای شما قابلیت اضافه شدن به فروشگاه اینترنتی شما را دارد و این قابلیت این امکان را برای شما بوجود می آورد که هر مجموعه و فردی می تواند بر اساس نیاز های خود با کمترین قیمت صاحب یکی از فروشگاه های اینترنتی بصورت کد نویسی اختصاصی باشد.