سایت و پنل اینترنتی رزرو غذای راهکار پویش

وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا یا همان رزرواسیون غذای آنلاین تعریفی جدید از خدمات رسانی و توزیع غذا بر اساس سفارش گیری آنلاین غذا می باشد. امکانات گسترده و قابل توسعه این سیستم یکی دیگر از ویژگی های مهم پنل رزرواسیون غذا می باشد . در حال حاضر خیلی از مراکز تهیه غذا بصورت سنتی و گاها با خطای انسانی روبرو هستند.

سیستم رزرواسیون و گزارش گیری غذا این امکان را می دهد تا با استفاده از پنل های موجود ، مشکل سفارش گیری کلی و همچنین مدیریت بر روی فرایند سفارش گیری را آسان نماید .

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می تواند پاسخگوی نیازهای سفارش گیری غذا در شرکت های مختلف  و همچنین مراکزی با تعداد بالای کارمند باشد . از امکانات ویژه این سیستم می توان به سرعت بالای جوابدهی لحظه ای ، گزارش گیری های متعدد با خروجی csv ، دسترسی های کاربران ، تنظیمات رزرو از لحاظ زمان ، تعداد و نوع غذا می باشد .

طراحی وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا یکی دیگر از خدمات راهکار پویش می باشد که با هدف دسترسی راحتتر و اتوماسیون کردن رزرو غذا طراحی و ایجاد شده است. وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا در نوع خود در ایران اولین پنل هوشمند می باشد که دارای ۳ پنل مرتبط می باشد .

پنل های اینترنتی رزرو غذا

پنل های اینترنتی رزرو غذا شامل :

  1. پنل مدیریتی
  2. پنل شرکتی
  3. پنل کاربر

در پنل های این سیستم ، امکاناتی برای ایجاد سر فصل های غذا و ویرایش غذا ها ، قیمت گذاری ، همچنین موارد مدیریتی و گزارش گیری های حرفه ای وجود دارد .

سر فصل امکانات سایت و پنل اینترنتی رزرو غذای راهکار پویش

سر فصل امکانات پنل مدیریتی رزرو غذا شامل :

سر فصل امکانات پنل شرکتی رزرو غذا

سر فصل امکانات پنل شرکتی رزرو غذا شامل :

سر فصل امکانات پنل کاربری رزرو غذا

سر فصل امکانات پنل کاربری رزرو غذا شامل :

ویژگی های کلی طراحی وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا

ویژگی های کلی طراحی وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا شامل :

موارد استفاده طراحی وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا

موارد استفاده وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا شامل :

  1. انواع فست فودها
  2. انواع مراکز تهیه غذا
  3. انواع رستورهای آنلاین و سنتی
  4. مراکز سفارش گیری آنلاین غذا
  5. هتل ها
  6. شرکت ها و ارگانها با تعداد بالای کارمندان
  7. مجموعه های خدماتی و رفاهی

تمامی موارد فوق سرفصل هایی از امکانات طراحی وب سایت و پنل اینترنتی رزرو غذا می باشد . برای بررسی و خرید این محصول می توانید با بخش مشاوره فروش با شماره : ۰۹۱۹۳۶۳۶۵۲۸ تماس حاصل فرمایید.

راهکار پویش در نظر دارد برای مشتریانی که اولین بار قصد استفاده و خرید سرویس های این مجموعه را دارد ، تخفیف ۱۰ درصدی به حسن اعتماد و رضایتمندی شما عزیزان قراردهد.

طراحی و کد نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی چیست و چرا از این سرویس بجای فروشگاه سازهای رایگان استفاده می کنیم ؟ مقاله ای پر از اطلاعات مفید، برای کسب اطلاعات در زمینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی .

فروشگاه ساز یا کد نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی

این مقاله را از دست ندهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *